1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові (далі - Правила) розроблені на підставі Закону України "Про рекламу” від 03.07.96 р. № 270/96-ВР (із змінами та доповненнями), Закону України "Про інформацію”, від 02.10.92 р. № 2657-XII Закону України "Про захист прав споживачів” від 12.05.91 р. № 1023-XII та інших законів України, а також у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” від 29.12.03 р. № 2067 та іншими актами чинного законодавства, що регулюють питання розміщення зовнішньої реклами та інформації. Правила регулюють відносини у галузі розміщення зовнішньої реклами між розповсюджувачами зовнішньої реклами, виконавчими органами Харківської міської ради, спеціально уповноваженими територіальними органами у сфері захисту прав споживачів та спеціалізованими підприємствами з приводу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, укладення договорів про надання в користування місць для розміщення спеціальних конструкцій, встановлення спеціальних конструкцій на місцях, наданих в користування, та контролю за дотриманням цих Правил, а також інші відносини з приводу зовнішньої реклами.
1.2. Правила встановлюють порядок здійснення діяльності з розміщення в місті Харкові зовнішньої реклами з урахуванням типології елементів місцевого середовища, архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних та інших чинників. 1.3. Дія Правил поширюється на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності, а також фізичних осіб, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами у місті Харкові.
|