|
В категории материалов: 12 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Цей Закон регулює відносини, пов'язані із захистом персональних даних під час їх обробки.
Дія цього Закону не поширюється на діяльність зі створення баз персональних даних та обробки персональних даних у цих базах: • фізичною особою - виключно для непрофесійних особистих чи побутових потреб; • журналістом - у зв'язку з виконанням ним службових чи професійних обов'язків; • професійним творчим працівником - для здійснення творчої діяльності. |
С 28 октября 2010 года вступило в силу Постановление Государственного комитета Республики Узбекистан по демонополизации и развитию конкуренции от 14 октября 2010 года № 1634/2 «О внесении изменений и дополнений в постановление «Об утверждении Положения о размещении рекламы». (Зарегистрировано Министерством юстиции Республики Узбекистан 18 октября 2010 г., регистрационный № 1024-4). |
Настоящий Порядок разработан в соответствии с Законами Республики Узбекистан «О рекламе» и «О местных органах власти», Постановлением Кабинета Министров Республики Узбекистан от 26.06.2000г. №243 «О мерах по реализации Закона Республики Узбекистан «О рекламе», Постановлением Госкомитета Республики Узбекистан по демонополизации и развитию конкуренции от 10.03.2003г. № 1024 -1, «Об утверждении Положения о размещении рекламы» а также согласно решению хокима г.Ташкента № 493 от 02.10.2006г. «Об усовершенствовании системы размещения наружной рекламы в г.Ташкенте» и других действующих нормативных актов Республики Узбекистан, и регулирует правовые отношения, возникающие в процессе размещения внешней рекламы на территории г. Ташкента. |
Российское антимонопольное законодательство запрещает недобросовестную конкуренцию и рассматривает ее как одну из форм деятельности, оказывающую негативное влияние на конкуренцию. В ряде случаев недобросовестная конкуренция может осуществляться с целью захвата монопольного положения в какой-либо сфере предпринимательской деятельности или в каком-либо регионе. |
Правила розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові (далі - Правила) розроблені на підставі Закону України "Про рекламу” від 03.07.96 р. № 270/96-ВР (із змінами та доповненнями), Закону України "Про інформацію”, від 02.10.92 р. № 2657-XII Закону України "Про захист прав споживачів” від 12.05.91 р. № 1023-XII та інших законів України, а також у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” від 29.12.03 р. № 2067 та іншими актами чинного законодавства, що регулюють питання розміщення зовнішньої реклами та інформації. |
Даний Порядок розроблено на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про рекламу", Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067, Правил забудови м. Запоріжжя, затверджених рішенням міської ради від 15.10.2003 N 34. |
Порядок розміщення вивісок у м. Луцьку (далі – Порядок) визначає процедуру розміщення вивісок та регулює правові відносини між органами місцевого самоврядування та фізичними і юридичними особами, що виникають у процесі розташування вивісок на території м. Луцька, а також регламентує загальні вимоги до вивісок. |
Відповідно до статті 90 Цивільного кодексу України, підпункту 7 пункту а статті 30 місцеве самоврядування в Україні», статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. № 833 «Про затвердження Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування населення», рішення Черкаської міської ради від 11.11.2008 № 4-688 «Про Правила благоустрою міста Черкаси», з метою впорядкування розміщення вивісок на території міста Черкаси та приведення діяльності, пов’язаної з їх розташуванням, у відповідність до чинних нормативних актів, виконавчий комітет Черкаської міської ради ВИРІШИВ: |
З метою впорядкування розміщення вивісок на території міста Комсомольська та приведення діяльності, пов’язаної з їх розташуванням, у відповідність до чинних нормативних актів, керуючись ст. 90 Цивільного кодексу України, ст.ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 35 Закону України «Про мови в Українській РСР», враховуючи пропозиції постійної комісії з питань архітектури, будівництва, земельних ресурсів та екології, Комсомольська міська рада ВИРІШИЛА |
Відповідно до підпункту 7 пункту „а” статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою впорядкування розміщення вивісок на території міста Одеси та приведення діяльності, пов’язаної з їх розташуванням, у відповідність до чинних нормативних актів, виконавчий комітет Одеської міської ради ВИРІШИВ:
|
|
|
|